Viestiketju: TOYOTA on PARAS
Näytä yksittäinen viesti
  #101  
Vanha 25.05.2011, 20:45
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Ei varmaan ole ihan tuulesta temmattu tuo arvostetuin automerkki juttu Mun läpi on kulkenut autoja satamäärin, ja voin kertoa että on tullu vähän joka merkkiä veivattua ja ihmeteltyä.
Jotenkin tuo arvostus vaan kääntyy japanilaisvalmisteisten autojen puoleen, olivatpa sitten miten mätiä tahansa, niin ainakin pääsee liikkeelle tyyliin "käännä avaimesta ja lähde" mikä ei ole itsestään selvyys edes kaikille vuoden vanhoille autoillekaan

Jo ihan pelkästään hinausauton ratin takana istuskellessa, voi huomata että minkä merkkiliikkeen ovensaranat kuluvat ahkerammin

Tänäpäivänäkin valmistetaan vielä autoja joiden ratin takana ei voi kun ihmetellä, että kuka helvetti tämmöisellä paskalla voi ajaa tai kuka edes viittii ostaa No se on jokaisen oma asia mihin roponsa tunkee


PS. Ja itsehän ajelen pääasiassa vm 81 cruiserilla joka on ihan helvetin epämukava ja epätaloudellinen lehmä, siksi pidän siitä
Mää peesaan Artsia tässä asiassa. Autoja on kans kiertänyt enemmänkin, Hinurin ratin takana viihdytty, ja kyl se Toyo on vaan kova sana, tosin harmikseni voin todeta että kyl Kybelwagenkin suht hyvin pistelee... Itse ajelen nyt Kybelillä enimmäkseen.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten