Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 24.05.2011, 18:18
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Juu ei siinä mitään peränlevittimiä tarvii, ne on lääkärin välineitä

Mulla ainakin tullut sekä D30:stä, D35:stä että Fordin 8.8:sta aika kivuttomasti murikat ulos. Jonkin verran on tarvinnut avittaa sorkkaraudalla; puupalikat väliin niin ei hajota mitään. Toinen hyvä keino on, kun akseli vielä autossa kiinni niin räikkäliina murikan ympäri kiinni ja toinen pää puskuriin tjsp., huono matto perän alle ja eikun kiristämään.. liina vetää murikan ulos ja se tipahtaa pehmeästi matolle. Tai sitten hyppää otsaan jos on pahemmin jumissa

Takaisin laittaessa voi olla vähän vittumaisempi, jos shimmit tulee poskilaakereiden ja banjon väliin. Saa helposti ohuimmat shimmit solmuun. Mutta kyllä sekin onnistuu kun varovasti ujuttelee paikalleen.

Heittäisin valistuneen arvion että hammasvälyksen pitäisi olla jossain 0.005-0.010 tuuman välillä. Mä laittelin D30:ssa 0.007" välitysten valmistajan ohjeen mukaan joskus aikanaan. Eiköhän tuo isompi danalainen osu samaan haarukkaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten