Jos uudet puslat on metallisella ulkohelalla, niin eivät mene (kohtuudella)
paikoilleen iman prässiä.
Itse tunkkasin rungon ylös, ja akseli löysästi akselipukeille, ettei pääse jousten voimasta siirtymään edes takasi.
sitten vaihdoin kaikki tukivarsien pultit 10-12 mm kilopultteihin.
sitten tukivarsi kerralla uudet puslat paikalleen, kuten viipo kertoi, mutta varotaan vahingoittamasta tukivarsia noissa sahauksissa/porauksissa.
Huom: jotkut pultit voivat olla LUJASSA, voi olla että joutuu poraamaan/sahaamaan/lämmittämään......
Kiinnijuuttuneet pultit olen katkonut puslan sisään joko paineilmarautasahalla tai kuviosahalla
Ja sitten kaikki tukivarret paikoilleen noilla ohuilla pultailla, ja kun kaikki tukivarret puslattu, niin vaihdetaan pultti kerrallaan nuo oikeat pultit paikoilleen, räikkäliinalla akselia siirtäen (näin pääsee vähemmällä repimisellä)
Ja jos puslissa kiinteästi metalliheloja, niin pulttien kiristys vasta sitten kun auton paino on akseleiden päällä. (etuakselin tukivarren puslat voi kiriä akselinpäästä ilmassakin)
|