Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 23.05.2011, 22:13
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kertauksena muistakaa "Auton, jonka on edellytetty olevan EY-tyyppihyväksytty tai sitä vastaava (1.1.1996 ja sen jälkeen tyyppihyväksytyt uudet henkilöautomallit ja 1.1.1998 ja sen jälkeen käyttöön otetut henkilöautot)"
Eli suurinta osaa harrastajista ei koske (toistaiseksi).
Ja sivutörmäystestistä, "Sivutörmäystestissä kuljettajan puoleisen auton oveen törmää 30 cm:n korkeudella maasta vaunu, jonka nopeus on 50 km/h." Tuon takia juuri 295 & 305mm mitat.
Joo, olet oikeassa, tuon kuution möntin korkeushan on juuri tuo 300mm
Piirtelin paperilla, mitä tuo käytännössä tarkoittaa:
jos joku matala auto on kestänyt tuon möntin iskeytymisen juuri tuolla 300mm
ilmoitetulla korkeudella, ja auton kynnyskoteloon tuo 295mm maasta ja sitä lasketaan 50 mm niin OK, mutta jos se auto on varustettu hivenen korkeammilla talvirenkailla, että 10mm aiempaa ylempänä, niin ei kelpaa
Sehän on tuon puolisen metriä korkean möntin kannalta ratkaiseva ero

p.s Onko "AKE:n" Kuitunen menettänyt kumileimasimen, kun ei ollut allekirjoittajana, kun keskustellaan maastureiden muutoksista?

p.s.s Milloinhan hitsataan tyv- hyväksyttyjä korjauspaloja noihin autoihimme,
ja milloin tarvitaan tyv- hyväksyntä vinssillxxxxx (en uskalla sanoa ääneen)
Vastaa lainaten