Hitsaushan on se ainut oikea tapa korjata tuo ruostevamma.
ja jos hitsaat sen rosteripuikolla, niin saat siihen sähkökemiallisen parin, joten ruostuminen on entistä nopeampaa, ja materiaalirajapintoja parit ylimääräiset.
-> normaali puikolla olis paras hitsata.
Et kertonut ninkä iköinen tuo sinun kc on, mutta kannattaskohan tutkia se
ruhko pikkasen tarkemmin? meinaan että onkohan siellä muita ruostereikiä,
tai jos ei nyt niin ensivuonna?
Ja tuossa rempassa ei tarvita ohutta peltiä, vaan minimi 4 mm levyä
Hommana ainakin mukavampi, jos lava ei ole haitolla, joten se pois ensiksi
(muista tankin täyttöputki yms ja sähköt)
Tarkasta jarru ja polttoaineputket, nyt ne on helppo uusia.
Sitten tankki pois ja pesu vähintään painepesurilla, koteloita unohtamatta, ja korjaa kaikki ruosteet kerralla, maalaa/rasvaa kunnolla ja kestää vuosikausia.
Jos meinaat joskus myydä tuon kc:n niin tuo takarungon kunto vaikuttaa
paljon hintaan. (tankkikin kannattaa käydä läpi, ettei tarvi syksyllä uudestaan)
Työmääränä kuulostaa suurelta, mutta jos noilla opeilla ruosteongelmat ohi
takarungosta 2010 luvun, niin tuo viikonloppu pari ei mene hukkaan
|