No voihan nyt hevonvittu.. ei sitten tarvi vissiin enää Jeeppejä tai muita amerikanvehkeitä tosiaankaan korottaa millään järkiosilla. En oikein jaksa uskoa että jenkkiläiset korotussarjojen valmistajat tai satunnaiset pienet maahantuojat niitä alkaa hyväksyttämään. OME:n sarjoista tosiaan voi hyväksynnät löytyä, mutta eihän niitä saa kuin pienillä korotuksilla, ja OME:lta et saa tukivarsia, panhardeja, ohjausosia yms...
Eli mitenkäs tässä nyt suhtaudutaan esim. tukivarsien, panhardien tai niiden kiinnikkeiden vaihtamiseen? Vaatiiko TÜV- hyväksynnän nekin?
Meinaan vaan että useimmat korotussarjojen mukana tulevat tukivarret ym.s osat on huomattavasti alkuperäisiä vahvempia ja parempia.. eikä koskien vain Jeeppejä, vaan monia muitakin jenkkipelejä. Muista en tiedä kun ei ole kokemusta. Jos tukivarretkin vaatii TÜV- hyväksynnän yms., niin onhan tämä touhu mennyt ihan pelleilyksi. Outoa, että autoon ei saa laittaa osia mitkä on alkuperäistä selvästi paremmat ja kestävämmät.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|