Seuraavaksi katsottiin miten saadaan kone kiinni. Bj:n omat koneen korvakot passas mainiosti ja laitettiin uudet tollaiset kumitutit tonne. Taidan kyllä maanantaina käydä ostamassa järeemmät ku näyttää vähän turhan hepposilta.
Siinä kone asemoituna paikalleen.
2H koneesta löytyi mahdollisuus siirtää moottorin kannakkeita eteenpäin (näkyy hyvin edellisessä moottorikuvassa). Siirrettiin ne eteen niin kone mahtui hienosti paikalleen. Laatikon tukipalkille täytyy tehdä runkoon uudet kannakkeet, mutta muuten tää homma meni kyllä helpolla.
Seuraavaksi kokeiltiin miten kori istuu koneen kanssa paikalleen. Kone on tulipellistä noin 3 cm päässä. Jouduttiin tekemään sellainen ratkaisu, että jätetään 2H koneen omat flekti pois ja laitetaan sähköflekti sinne. Näin ei tuu ainakaan tilan kanssa mitään ongelmia. Toinen ongelma on oikeastaan takakardaani. Se jää 4 vaihteisen lootankin kanssa noin puoli metriä pitkäksi. Eli sitten kun kierrejousia ruvetaan tekemään niin siirrään taka-akselia hieman taakse päin niin saadaan kardaanikin kestämään.
Kuvassa Kippo86 näyttää hienosti sormella oikean merkkistä trukkia