Hyvältä näyttää!
Ja rakenteluintoa!
P.S
Teillä on rakennusmateriaalina, ainakin osittain, nuo suolakyllästeiset pylväät.
Taannoin (80 luvulla) olin työhommissa noiden vanhojen vihreiden pylväiden
parissa ja ne oli pikkasen ongelmallisia, pahimmillaan oli tuo hauraus, ja epätasasesti lahonnut.
Siis nuo pylväät voi näyttää päälleppäin hyvältä ja kovalta, mutta niissä
oli vaan 2-5 cm kuorta, ja keskusta kukkamultaa, ja tämä nimenomaan
n. 2 metriä pylvään ala päästä.
ja nuo pylväät oli hauraita, siis kovasta iskusta menee "sirpaleiksi", ei katkea
samalla tavoin kun kyllästämätön puu - sujuen ja ritisten ja sälöillen, vaan
kun kova ulkokuori alkaa antaan periksi, niin napsahtaa kerrasta poikki.
Toki tuohon rataan käytetyt pylväät oli silloin (mahdollisesti) neulasia
työntäviä hiilidioksidi imureita
Tuommosessa käytössä normaali tukkipuu kestää aika pitkään.
Onko kukaan testannut tuollaista rengasrataa välipuilla; siis radan leveys 2
rengasta ja jokaisen rengasparin jälkeen poikkipuu.
näin saatais renkaat pysymään paikoillaan, ja noita liukkaita poikkipuita väliin
Vaikkapa nimeltämainitsemattoman auton akselivälillä (saa toki olla vinossakin)