Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Juu, pikkuhiljaa on monet huomanneet jo täälläkin että vinssi mahtuu syylarin alle XJ:ssä kunhan ei ole ihan järeintä mallia oleva.
Itselläkin oli aikanaan maski silvottuna, kunnes keksin Jeeperin ja 454SS:n projekteista, sekä suuren maailman foorumeilta että perkele sinne se uppoaa alle. Tuo on kyllä hieno juttu, koska ylitys on sama tai jopa vähemmän kuin alkuperäisellä puskurilla. Jos on vähän korotusta, isommat renkaat ja etuakselia siirtä, niin jää XJ:ssä etuylitys todella pieneksi tai jopa olemattomaksi
Hyvältä näyttää etupuskuri, tosin onhan tuo vähän neliskanttinen tuolta reunasta.. Meinaatko laittaa vahviketta ettei kulma taitu sisään? Vai meinaatko ettei ostoskärryjä kolhiessa hajoa paikat?
Alipainesäiliön voi survoa mihin se sattuu mahtumaan, itellä se oli parilla nipparilla kiinni kabiinin puhaltimen moottorin päällä. Eberiä ei tarvi, kuutoskone lähtee käyntiin vaikka -30* pakkasella kuin palmun alta ja lämpenee nopeasti  Pienet liftereiden kolkotukset talvikylmällä ekat 40 sekuntia kuuluu asiaan 
|
vahviketta... mihin tossa nyt vahviketta vielä tarvis laittaa? ja mä tykkään neliskanttisesta, siinä pysyy lifti paremmin.
ei napise nostajat mulla... vielä, toki alta satatonnia ajettuki vielä että
varmaan lähtee kutonen pakkasella joo, mutta niin masokisti en minäkään ole että sen tekisin joka aamu töihin lähtiessä että rapaisin ikkunoita ja värjöttelisin jääkylmillä nahkapenkeillä.