Noniin.... intoa on taas etsitty ja nyt se lienee taas löytynyt. Ainakin useampi ilta on taas tallissa mennyt näpräten.
Suunnittelua, sisustan purkamista, mittailua ja jotain on saanut jopa aikaiseksikin.
Kylkiputket on nyt maalattu kahteen kertaan. Huomenna saa pistää alumiiniset turkkipellit takaisin niiden päälle poppareilla.
Takavinssi on pultattu takapuskuriin ja piuhat vinssin päästä on myös kiinni. Takapuskuri on parilla pultilla myös jo kiinni. Releboxi tulee takakonttiin sisälle joten hieman piuhoja on pitänyt pujotella. 3kpl 35mm2 2m pitkää piuhaa tulee nyt releboxilta vinssille.
Takakontin seinämät teen vanerista niin sinne saa boxin sitten kiinni. Samoin sammuttimen yms. saa tukevasti kiinni. Tuppaa löystymään kaikki hilavitkuttimet mitkä on porakärkiruuveille kiinni jossain pellissä.
Seuraavana lienee 35mm2 virtapiuhan veto konehuoneeseen. Samalla nykäisen 7x1,5mm2 piuhan kontista keskikonsoliin ja 2kpl 7x1,5mm2 piuhaa keskikonsolista konehuoneeseen niin ei tartte olla jokaista hemmetin himmeliä varten vetämässä uutta ohjausjohtoa. Esim. vinssin ohjaukset tulee keinukytkimelle keskikonsoliin niin ei tartte pelleillä niiden langallisten ja langattomien kaukojen kanssa.
Kyllä on hieno keksintö tuo ns.peräkärrijohto.
Peräöljyt on valumassa ja pultteihin on suihkittu CRC:tä. Pitänee joku ilta rueta tuo peräjumppa tekemään.
Vuan siitäpä se etenöö tuas