Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko
ootkos kattonu uudestaan onko suodatin taas puolillaan? ja vaihdoitko siis vain osan suutinkärjistä? jos vaihdoit vain osan, niin tarkastutitko avauspaineen ja ruiskutuskuvion vanhoista suuttimista? jos 4/6 suuttimesta on vuotanu, niin tuskin ne 2 viimistäkään priimoja on. oletuksena että ne on saman ikäsiä.
ja miks dieseli piiputtais sinistä jos ei naftaa saa tarpeeksi? eikö se ole palamaton diesel mikä sinisenä savuaa, pumpun ennakot pielessä tai huono suutinkärki, ei painetta tarpeeksi. tai vaihtoehtosesti puristuspainetta uupuu.
|
Niin en ole vielä suodatinta uudestaan tarkastanut, kun en tänään vauvavahdin vuoksi päässyt käymään patrolin luona. Nyt on kaikki kärjet vaihdettu, ensin joskus 2 vkoa sitten kokeilin pelkästään 2 uutta kärkeä, mutta sitten kuulin miten tarkka se niiden avauspaineiden kanssa on.
Ostin sitten kaikkiin suuttimiin uudet kärjet ja käytin dieselkorjaamolla paineet säädettävänä.
Ennen remonttia siis kaksi 2/6 vuosi ja tästä syystä remontti alkoi.
Tarvii tosiaan mittauttaa noi paineet, ennakot voi olla tällä hetkellä ihan mitä sattuu, kun sitä koitin muuttaa, mutta kaveri sanoi, että ennakkoa voi olla niin paljon että meinaa keittää, siitä sitten kääntää takaspäin, meinaan vaan kun en omista heittokelloa..