Viestiketju: TOYOTA on PARAS
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.05.2011, 14:13
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Ompas jengi hermot piukeena vaikka on tulossa kesä ja kärpäset.

En tiiä muusta mutta oma bertta on toiminu paremmin kun olisin ikinö uskaltanu kuvitellakkaan.

Tänä vuonna tulee autolle ikää 30 vuotta josta minä olen ajanut sen 15. Kerran olen sen hitsannut läpi,ja taas olisi pientä hitsihommaa tiedossa. Ainoat ongelmat mitä siinä on ollut on laturin löystyminen, ja nyt se on ruvennu jumittamaan hehkun relettä,joka sekin vika saattaa johtua motonetin hehkuista. Lisäksi pyöri etuperän pinjonin mutteri auki tuossa talvella seurauksella täystuho, joka sekin menee enemmänkin piheyden piikkiin kun en jaksanut tilata uutta mutteria.

Mitäs vielä...

Nelikon kytkentä holkki ja se akseli tumppi on kerran vaihdettu kun ei öljyjä muistannaa joskus katella.

Nii ja paloi se kerran kun pakosarjan tiiviste korkkasi...No palokunta sanoi ettei ole ennen nähny että auto lähtee vielä omineen pois sen jälkeen kun palokunta on käyny paikalla sen sammuttamassa.

Voihan tuo ihan paska ollakkin ja vaihtoa olen harkinnu mutta jos pitää samat kriteerit täyttää ja tehdä samat työt kuin bertta niin vaikeaa on löytää toista tilalle, etitty on.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten