Team Loser kiittää kilpailunjärjestäjiä, kanssakilpailijoita sekä maanomistajia hienosta kisasta. Kelitkin suosivat, niin mikäs siinä oli offatessa.
Aamuhan alkoi kahdella kauimmaisella rastialueella eli 1:llä ja 2:lla. Ne menivätkin ihan mukavasti, muutama rasti taisi jäädä hakematta koska pelkäsimme vettä.
Sieltä valuimme sitten kolmosalueelle louhokselle, jossa alkoikin sitten kartturi (eli minä) sekoilemaan. Jonkinverran jouduimme ajelemaan siksakkia koska en "huomannut" kaikkia rasteja...

Kisan ainoa kalustotappiokin sattui täällä, etuvinssin naru lyheni viitisentoista metriä yhdessä kalliopaikassa.
Tämän jälkeen olikin sitte siirryttävä paikalliselle huoltoasemalle tankkaamaan niin autoa, kuin miehistöäkin. Reilun puolentunnin tauon jälkeen tarkoitus oli mennä maakaatopaikalle, rajallisen aukiolon takia. Vaan kuinkas kävikään, minä katsoin taas vaiheeksi karttoja miten sattuu, ja aloitimme 6 alueen väärästä päästä. Tulimme vihdoin ja viimein klo 22 maakaatopaikalle, joten aikaa ei liiemmin ollut ihmettelyyn. Tunnissa saimme kuitenkin melkein kaikki ns. helpot rastit kerättyä ja pisteitäkin niistä taisi saada ihan mukavasti.
Sieltä matka jatkui kiireen vilkkaa Paratiisin alueelle, jossa jäi pohjoispuolen rastit kokonaan hakematta, kiitos tiukan aikataulun ja sekoilevan kartturin. Päädyimme loppujen lopuksi hakemaan ensin hakkuu aukealla olleet rastit, jonka jälkeen miehistö vaati taas virvokkeita. Kahvin jälkeen otettiinkin Paratiisin eteläpuolella olevat rastit, josta siirryimmekin sitten alueelle nro. 9.
Ilmeisesti miehistöstä alkoi virta loppua 9 alueella, koska tahti hidastui huomattavasti. Paljon oli siimoitettuja rasteja, jossa sai Patrollia vekslata ihan urakalla.

Nimikkorastinkin olivat meille sinne oikein tehneet, mutta se ei mennyt ihan niinkuin oli ajateltu, eli kahdella hypyllä...
Kun ne vaikeudet oli vihdoin ja viimein voitettu, oli valinnan paikka, kisakeskukseen vai 10 alueelle hakemaan muutama rasti vielä. Päädyimme 10 alueelle hakemaan muutaman helpon rastin josta alkoi sitten matka kisakeskukseen.
Kisakeskukseen päästyämme kilpailunjohtaja tuli heti kysymään että olisiko halukkuutta hakea Team Sermax pois tien laidasta jotta saisivat hyväksytyn tuloksen. Hetken arpomisen jälkeen painostin Ruudolffin ottamaan suunnan kohti Merijärventietä. Kiire meinasi tulla, sillä aikaa oli jäljellä n. 30 min. Onneksi Hiluxi oli saatu nilkutettua muutaman kilometrin päähän Oulaisten keskustasta, joten aikasakoiltakin vältyttiin muutaman minuutin turvin.
Lopputuloksena protojen neljänsiä, josta olen ainakin itse ihan tyytyväinen. Omalla tahdilla mentiin kisa läpi, poislukien maakaatopaikka. Kalusto kesti ehjänä ehkä myös juuri siitä syystä että turha hötkyily loisti poissaolollaan.
Erityiskiitokset Akille ja Napolle vinssiapinoina olemisesta, homma toimi mallikkaasti. Ja Kimmolle siitä että sain kokeilla kartanlukua, opetti aika paljon.
Lopuksi vielä onnittelut kaikille palkinnoille päässeille, ja vielä kerran kiitokset kilpailunjärjestäjille hyvästä kilpailusta. Varmasti tulen ensi vuonna, jos joku sattuu mukaansa huolimaan.