Tänäänkin tuli taas hieman askarreltua. Työpäivän aikana tuli pestyä vanha kurainen kemppilukko murikka, sitte tuleva takaperä, ja etupään lukkoperän osia kans.
Kotonurkkiin päästyä sit purin molemmista taka-akseleista jarrukilvet pöydälle ja purin sylinterit irti ja kaikista männät irralleen. Huomenna roippeet pesuun ja sen jälkeen tutkailua, että löytyykö niistä riittävästi ehjiä jarrusylkkyjä, että sais taakse jarrut tehtyä. Jarrukengät pitäis ostaa uudet. Mites muuten moponetsonin sivuilla oli vaan BJ42 mallin kenkiä, niin onks kokemusta, että sopiiko ne BJ40 akseliin???
Jarrukilville pitäis antaa varmaan pesun jälkeen soraa ja maalata siistimmäks näin samalla ku ovat irrallaan. Pirusti vaan kuluu aikaa, ku vanhoja ruosteisia osia korjailee tai ainaki koittaa korjata
Sit etuakselia purin pikaiseen, että sain mitattua pitkän puolen vetarin mitan. Ja näytti olevan 74cm. Jospa Karpiolan Sorvaamo auttais vetoakseli pulassa

Mut samalla ku purin akselia, niin huomasinki, että murros on ollu aika viimeisillään.
Saiskohan taas huomenna kotoo luvan mennä puuhaileen
