Viestiketju: Vinssitesti
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.02.2004, 10:58
Ippe911 Ippe911 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Huittinen, Finland.
Perusasetus

Tervehdys!

Antti tuossa kertoikin jo olennaisimman asian vinssitestin tilanteesta. Eli kun ENTINEN työnantajani antoi minulle puolitoista viikkoa ennen joulua joululahjansa (eli potkut), niin sen jälkeen on ollut paljon muuta ajateltavaa kuin vinssitesti.

Toisaalta homma olis kyllä mielenkiintoinen ja olen kyllä mukana jutussa, jos innostusta ja vetoapua riittää. "Ammatillisesti" minua ei enää kiinnosta pienempien vinssien vertailu isompiin nähden, mutta silti olisi mielenkiintoista verrata pienemmän ja isomman vinssin eroja pitkässä vedossa. Silloin ehkä nähtäisiin akkukapasiteetin merkitys vinssistä saatavan voiman riittävyyteen.

Offivaruste ja Croswood lupasivat aikanaan testivinssit testiin ja mun itse piti hankkia vertailuvinssit. Nyt on tää mun osuus pois tästä hommasta mutta se ei estäne testin järjestämistä, sillä Offivaruste ja Croswood lupasit 5 erimerkkistä vinssiä testiin.

Aikanaan laskin, että vinssitestin järjestäminen veisi pitkän päivän, siis pitkän: vetojen pituus ja sähkövinssien nopeudet jo määrittävät vähimmäisajan ja sitten tulisi vielä akkujen latausta yms. vetojen välillä.
Jukan kanssa oli juttua aikanaan, että Sappeen laskettelukeskukseen olis mahdollisuuksia päästä suorittamaan testi - ajateltiin silloin, että talvella olisi mäkikoneella tampattu kova alusta, missä olisi vedot tehty. Nyt vois ajatella kevättä....

Eli olisko joku innokas järjestämään keväällä maastoautoilutapahtuman Sappeella lumien sulettua? Testiin kannattaa varata riittävästi aikaa (12 tuntia) ja osa harrastajista voisi ajella ehkä Sappeen maastossa...
Lisäksi tarvittaisiin akku-sponsoria. Mitens porukalla on suhteita akkujen valmistajiin/ jälleenmyyjiin? Siinä olis oiva tilaisuus akkujen testaukseen rankassa käytössä.

Tuo testin ajankohta kyllä saattaisi herättää mielenkiintoa muillakin tahoilla: esim. olisiko ehkä joku maasturien maahantuoja innokas ajattamaan ostajaehdokkaitaan ko. tapahtuman yhteydessä?

Siispä... pallo on teillä, itse lähden mukaan järjestelyihin, jos saadaan riittävästi porukkaa mukaan.

Terv.
Ippe

Vastaa lainaten