Näinhän tehdään jos on riittävästi osallistujia kahteen sarjaan ja itsehän pystyy valitsemaan itselle sopivat reitit, tosin helppoimmat reitit ei aina ole niitä nopeimpia ja päinvastoin. Kyllä sitä JEgoNEERilläkin tuli ajeltua aika rauhallisesti ja silti tökkiminen ja pomppiminen oli välillä hurjaa ja lähes kokoajan odottelin että mistä se laukeaa, vaan tällä kertaa pysyi kasassa. Reittiin kunnolla tutustuminen ja tasasimpien ajolinjojen löytäminen helppottaa myös hurjasti ajamista ja vähentää vaurioita. Hajoshan sielä noita rakennettujakin vehkeitä oikein urakalla joten ei se laitteen koko näytä olevan ratkaiseva tekijä.
t. Ismo Ämmä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Voisko ens kerralla olla crossissa kaksi luokkaa (kilvelliset ja kilvettömät...?) tai helppo ja vaikea rata? Ei mun XJ:llä yksikertaisesti pääse lujempaa särkemättä sitä ajokunnottomaksi ja enempi rakentelu taas vaikeuttaa muuta liikennöintiä ja/tai kilvitystä. Voihan sitä tietysti olla ajamatta ja katsella muiden särkevän autojaan, mutta kyllä siellä ratin takana kuitenkin joku viehätys on hitaammassakin vauhdissa, kun pää kolisee koko ajan tolppiin ja on täysi työ pysyä penkillä.
Kiitokset videoiden ja kuvien laittajille. XJ:n vauhti näyttää ulkopuolelta kyllä tosi miedolta, kun vertaa rakennetumpiin autoihin. Silti fiilarit auton sisäpuolella oli katossa...
Ehkä tämä alkanut crossi-into kuitenkin vielä laskee ja rauhoitun keskittymään mieluummin vähäpisteisten trial-reittien ajolinjojen opetteluun kuin antaudun hampaat irvessä, verenmaku suussa, pää ja jouset kolisten, iskarit ja putket tulikuumina taisteluun soramutakivikoiden nopeimman kuninkuudesta ilma hiekkaa, mutaa, ärräpäitä, sekä puskurin ja suolenpätkiä sakeana! Tai sitten en rauhoitu. 
|