Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.05.2011, 23:21
Arttuperkule:n Avatar
Arttuperkule Arttuperkule ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 12.12.03
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Akipell Näytä viesti
meneekö paluu suuttimilta tankille vai pumpulle ?. olin jo vaihtanut uuden letkunkin kyseiseen väliin ,mutta lemmarit eivät puristaneet letkua tarpeeksi tiukkaan samallailla toimi yläkierroksilla hetken pyöri sitten hiipu. omassa paluu suuttimilta pumpun tuloliitttimeen.
Pumpulle menee, ainut pilli mikä on toisen suuttimen "laipassa" siitä menee letku siirtopumpulle liittimeen ja siitä vierestä toisen letkun kautta suodattimelle ja edelleen tankille, eikö sulla sitten vuotanut tuosta polttoainetta jos ei klemmarit pitäny? eihän siinä letkussa kova paine ole, mutta tuo diiseli tuntus kyllä tulevan läpi jos vähänkin vuotaa??..

Tosiaan siihen väliin(siirtopumpulta suodattimelle) vaihdoin kirkkaan letkun ja ei siellä enää ilmaa kulje, välillä jotain juuri silmällä havaittavia(mulla on hyvä näkö) =) neulankärjen kokosia kuplia, eikä niitäkään paljon, vai saako edes sellasta määrää ilma siellä kulkea??

Tänään tuli sellanen mieleen, että pitääköhän pumpun ajotuksiin kajota suutinrempan yhteydessä?? ja miten mä saan sen kohalleen, pahoittelut näistä tyhmistä kysymyksistä, mutta en ole näin "laajaa" polttoainepuolen remppaa koskaan ite tehnyt?...