No en ehkä satavarmasti mistään, mutta auto toimi normaalisti ennen remonttia, pari suutinta vuoti, auto kulutti polttoainetta reiluhkosti ja käynnistyi vähän heikosti(lämpöisenä siis kävi ja kuulosti normaalilta). Mutta oletan että nämä viat johtui vuotavista suuttimista, tänään muistin että polttoaine letku on uusittu tankilta asti, edellisen omistajan toimesta, sen huomasinkin kun pakoputkirempan yhteydessä könysin auton alla, eli se tuskin on hapertunut.
Jos jossain olis halkeamia tai yleensä jonkinlaista vuotoa, niin kai se se näkyisi maassa läikkänä??
Polttoaineen kierto menee juurikin noin, eli suutinputkistosta yhden letkun kautta pumpulle, ja siitä suodattimelle, siitä liittimen läpi(missä kiertosuunta nuoli) toiseen letkuun, mikä jatkaa tankille. Tänään vaihdan sen pumpulta suodattimelle menevän ja tulopuolen letkut kirkkaaksi, että näen kulkeeko siellä ilmaa..
__________________
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!!
|