Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Kiinnostais tietää mitenkä esim. edelliskoppasen Focuksen etanoli-version moottori eroaa tavallisesta, ihan samanlainen kampe joka puolelta, mutta eipä sinne sisään näe. Ruottalaisethan näitä E85-autoja on harrastanu jo pidempäänki.
Tuntuu monet ajelevan ihan tavan autoilla sen kummemmin muuntelematta E85:lla jopa kymmeniä tuhansia ilman murheita. Mikin ohjeet tuntus sopivan paremmin johonkin kisakoneeseen.
Tämmönenki sivu osu silmään: www.fuelflexfinland.fi
|
Polttoaineen vaihto onnistuu varsin vähillä muutoksilla, eli ruiskutuksen ja sytytyksen säätö + mahdollisesti isommat ruiskutussuuttimet. Noi Mikin listaamat jutut soveltuu EHKÄ johonkin yber-kiihdytysautoon, josta revitään 1000 hevosvoimaa.