Viestiketju: kortti kuivumaan
Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 09.05.2011, 19:33
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Onko tuo mopo vai joku kevyt nel... kolmipyörä? Saako tommosella ajella ilman korttia?
Kolmepyöränen mopo, ajoneuvoluokka L2. Ei korttia ja saa päästellä pitkin jalkakäytäviä.
Vastaa lainaten