Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.05.2011, 10:03
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Eiköhän tuo asia kuiten eduskunnassa käsitellä, siellä se joko siunataan "suomenmaanpelastuksen" tuella tai sitten ei.

Posetiivi jauhaa sävelmän kuin sävelmän muusiksi, aikoinaan oli tunnuslause "Rosvot kiinni!".
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ka...386695025.html

Eiköhän tuo ole juurikin eduskunnan ja koko hallituksen käsittelyn ohittamista selkeimmillään.
Siirretään hallitusneuvottelut syrjään siihen saakka kunnes tuo portugali-paketti on käsitelty.

Asia käsitellään juurikin toimitusministeriössä eli pieni piiri (suurin puolue l. Kokoomus) päättää mitä tehdään. Puhdaslinjaisimmillaanhan toimitusministeriön johtajalla tällä hetkellä on likimain diktaattorin valtuudet, sehän se palettia johtaa. Tuon ministeriön pääasiallinen tehtävä on käydä hallitustunnustelut ja -neuvottelut, ei alkaa johtamaan isoja EU-linjauksia kuten nyt se alkaa tehdä.
Mutta näppärä jätkä se on veivaamaan, jos te että tanssi minun pillin mukaan niin minä vaihdankin huilua siihen saakka kunnes te tanssitte minun pillini mukaan.....
Sitten selitellään että tämä asia on käsitelty sen aikaisessa hallituksessa ja ei kuulu nykyisen hallituksen agendaan lainkaan.
Hyvvää o helppo luvata ja toisten rahoja on hauska tuhlailla.....
Vastaa lainaten