Viestiketju: obama 1 - osama - 0
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.05.2011, 23:34
Kruuse:n Avatar
Kruuse Kruuse ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 06.07.04
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Perusasetus

ei ne sitä Osamaa ole tappanu. Tämä on taas tätä jenkkien propagandaa jolla pidetään terrorismin pelote uutisotsikoissa ja annetaan umpityhmälle kansalle jotain todisteita siitä että heidän maksama sotansa kannattaa. Ehkä liitynnäinen Libyan keissiin?!

Miks helvettii tommonen kaveri äkkiä dumpattais mereen? Ettei haudasta tulis pyhiinvaelluspaikka? Ja että jenkit itse on oikein vahvistaneet DNA-näytteillä tämän kaverin olleen Osama? En usko pätkääkään mitä jenkit itse näistä tapahtumista kertoo. Niitten selitykset on taas niin ontuvia et pitäs antaa parisataa volttia kynsille kavereille et loppus se paskanjauhanta. Varmaa tulee jotain räkästä kännykkäkameravideoo viel juutuubii mis osama muka kipataan mereen, samaan tyyliin ku mukamas Saddamin hirtto kuvattiin. Kyllä näillä jutuilla viilataan kansalaisia linssiin röyhkeemmin ku käytettyjen autojen kaupassa ja pyramidihuijauksessa yhteensä.

Minä sanon et jenkkien terrorisminvastainen sota on maailman kolmanneks suurin kusetus, heti uskontojen ja kommunismin jälkeen!