juu, doubleri tuntuu saavan puolestapuhujia. kyllähän tyotan periin saa välityksiä mutta ei sekään oikein nappaa, parempi pitää ne vakiona kun 3.7->4.88 vaikutus ei ole kuitenkaan tuplan veroinen. hankittavat osat pitää olla jossakin päin maailmaa koeponnistettuja ja sellaisia että varaosahuolto pelaa, ja bolt-on tyyppisiä vaikka piirrustuksia onkin saatavissa. pitäis olla koneet ja pelit itsellä käytössä jotta adaptereita alkais ajamaan, vaikka valmiit maksaakin niin on se silti helpompaa kuin itse tehden tai teettäen. sekin voi joskus tulla kalliiksi, jopa kalliimmaksi kuin valmiina saatavat... aina ei toimi tein itse ja säästin ( kannatta katsella/lukea kirja
https://www.booky.fi/kirja/taina_kin.../9789515020413 )
onkos noissa offroaddesign ja NWF paketeissa jotakin merkittäviä eroja joita pitää ymmärtää? ja doublerin lisäksi ajatuksissa slip yoke eliminaattori kitti jollaisen haluan, ja paljon muuta tarpeellista