Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
pitäis mennä "ihan bolt on"
huomioitavia:
- automaatti, joka bensakoneen persiistä, ei välttämäti oo paras mahdollinen dieselin perässä - saattaa vaihdella hiukan korkeilla kierroksilla, saattaa pystyä modaamaan melko helpostikin
- 1991 voip olla jo vähäpäästöisenä tyypitetty, eli moottorinvaihdon jälkeen voi joutua todistelemaan erinäisiä asioita, saattaa riiittää sekin, että "uusi" kone on vähäpäästöisestä, saastelaitteineen
- koneen korvien muokkaus, voip olla että selviät helpolla, kyseessä lienee kuitenkin W463 sarjanen peli ?
- ja eihän kukaan enää laita 603 sta, tietenkin 606
nää nyt aluks tulis mieleen...
|
Tuo minun w-124 on turbodieselöity tuon 3L 12 venttiilisen bensan jäljiltä:
Noissa laatikoissa on suurimpana erona tuon 1. vaihteen kytkeytyminen:
dieseli lähtee aina 1. vaihteella, mutta bensa lähtee "normaalisti?" 2. vaihteella
Ainakin tuon 1.sen saa päälle käyttämällä keppiä pienimmällä vaihteella (mulla2.)
Minulle on kerrottu, että tuon ykkösen saa päälle jollain relekikkailulla, ei täsmätietoa.
tuo om603 (12v 3litran turbodiesel) on viimmeinen "mohikaani", noista vajaa venttiilisistä.
eli ns. valurautakone. toimii kuin suunniteltu, ensin tasasta vääntöä, ja sitten
sitä turbovoimaa, tarvittaessa PALJON.
toki tuo 606 käy lähes heittämällä tuon 603:n paikalle, mutta siinä on jo sitä
hifistelyä, joka vois olla paremmassa käytössä tuossa minun SataLakussa
Tarkista tuo saastekysymys; onko käytönaikainen vai SE uudempi modell
VTT.
Osta pois jos tuo vanhemman mukaan, rakentelumahdollisuuksia on!