Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta
Noita kaaria kun kattoo, niin tulee mieleen kaks asiaa mitkä iteltä puuttuu...
1 Ammattitaito
2 Kunnolliset työkalut

|
1. Hakusessa on on, kirvesmiehen opeilla pikkasen on tuo kipinöivien materiaalien työstö hakusessa...
2. Niinpä... (:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa
Kuvia notcerista tai jätkä on nyhrännyt noi rälläkällä 
|
Oliskin jokin notseri...
Perus reikäsahalla koloa, markkamarketin 50mm terä ei kestänt tehä kuin 20 reikää 5mm levyyn...joutu vaihtaan makitan valmisteeseen, joka on aavistuksen liika piikanen:
Piti valjastaa poitsu ottamaan kuva:
Lopuksi silaus lentävällä ja rätti laikalla:
Kohtuu hyvä?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Miksikö tuohon takatukeen on pitänyt ähertää peräti kaksi mutkaa kun siihen olis voinut samaointein laittaa oikea takatuet ihan suoranakin.  Tuollaisena ne eivät ainakaan trialin sääntöihin käy, mutta suunnistuslaitteeksi varmaankin ihan riittävän hyvät. Niin ja erittäinkin siistiä työtä. 
|
Niin no, oikeesti noi putket on kaikki varastossa haitoilla olleita putkia...eli siis takatuet on SJ:sarjalaisen etuputket..eli mutkia ei ole sen enempiä tarvinnut vartavasten taitella..miksi sitten en tehnyt suorasta kamasta, johtuu ihan arkipäivän tarpeista. Kuitenkin tällä autolla läski kuskaa itsensä tuulikaapista tuulikaappiin ja muksuja kouluun jne... Numero lätkiä todennäköisesti tämän auton kylkeen ei olla ihan heti liimamassa, toivottavasti noi kaaret hyväksytään Sorvalinvalinnan rotvallin ylitykseen (:
Oikeesti noi kaaret ei varmaan kävisi yhteenkään kisa katsastukseen, pääkaari liian matala..kenties myös liian kaukana jne. Kuitenkin uskoisin että turvallisuutta lisää mikäli sattuu loveen lankeamaan..?
Joka tapauksessa mitoitus sattuu melko kivasti safari tarpeisiin, vielä kun yöllä oli mitta purkkeja ilmestynyt rappusille: