40 vai 55? 1k€ joka tapauksessa vähän jos on edes käyttökelpoinen. Ja mitä metsässä käyttöön tulee, niin siihenhän ne Land Cruiserit on tarkoitettu. Vähän kannattaa tietty katsoa ettei nyt tahallaan pistä rusinaksi jos meinaa sen (museoauto)kunnossa pitääkin. Mutta ainahan niitä voi korjata. 55:sessa on muuten paksummat pellit kuin 40:sessä.
Museoautoksi sinänsä on varmaan kuitenkin aika kova homma katsastaa, auton pitäisi olla samassa kunnossa kuin on ollut tehtaalta tullessa, eli ruosteeton, kaikki osat tallella, sisustus alkuperäistä vastaava, jne... ja sen pitäisi myös pysyä siinä kunnossa. Museoautot ei ole käyttöautoja, vielä vähemmän safariautoja. Mutta muuten orkkiksena ja siistinä pitäminen on tietty muuten palkitsevaa.
--
Antti R.
1978 HJ-45LP
|