Viestiketju: Naperolle kumia
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.02.2004, 23:22
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Joo.. Samaiseen ongelmaan törmäsin isse, kun soittelin Toyn maahantuojalle. HJ:n tapauksessa ainoastaan 205R16 ja 10R15 nakit lasketaan mukaan leikkiin.. Ja tää on myös AKEn kanta. Vaikka mulla onkin HJn huoltokirja, josta löytyy valmistajan suositukset rengaspaineille, niin lokerikot "Europe", "Australia" ja "Others" aiheuttavat sen, että verenpaine nousee ja katsastusmiehen kanssa menee sukset ristiin.. Olen jo tyytynyt siihen, että josko 33set vois olla mun koko, mikäli 10R15 rengas vastaa 31stä.. Ainakin STRO -raamatun mukaan näin olis, mutta mene ja tiedä tässä TULKINTOJEN luvatussa maassa..

Muussa tapauksessa tungen tavoitenakit alle ja leimailen sitten sallituilla. Pikkuisen vaan menee yli ymmärryksen moinen, että pallopäät saa tunkea vanhojen Bemujensa konehuoneeseen vaikka minkälaisen kuutosen, kunhan moista värkkiä on joskus Baijerin tehtaalta rullattu samantyyppisellä myllyllä ulos, mutta sittenkun tosimies tahtoo tunkea maasturiinsa ihan oikeasti tarpeelliset Gummit alle, niin johan itketään ja luetaan lakikirjaa niinku Piru Raamattua.. Ja tää risoo..

Ainiin, mistä muuten olet moisen rengaspainekirjasen saanut haalittua?? Vois olla ilouutinen kaverilleni, joka tavoittelee 33sia patkäNaperoonsa.

Tulipa purnattua, joten Kiitos ja Anteeksi.

Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten