Lainaus:
quote:
Niin se on poijjaat kuten aiemmin mainitsin, ettei se niin hirveän paljon halvemmaksi tule oma tekemänä kun ostaen.Jos alkaa samanlaista tekemään.Hommanahan se on niin ISO ettei se ihan käden eikä kahden käänteessä käy.Jouni toi myös hyvän pointin esiin.Arbin kamoista pääsee todella helposti eroon jos niistä joskus haluaa eroon.Se on kuin sijoittaisi vähän tulevaisuuteen.Baxxter puhut asiaa.
Note! This message was posted anonymously!
|
Ilman sarvia ja varsinkaan hampaita;Kyllä se tietysti on selvää et huimasti halvemmalla sen tekee itse,mutta vain itselle,koskapa se on osa harrastusta ja ajan kulua ei tässä mittarissa tunneta.sijoituskohteesta nyt tässä yhteydessä on myöskin aika erikoista puhua.Sitä ainakin itse mieluusti silmittelee autoansa mikäli muutos/"tunning"härvelit on omasta päästä tehtyjä,eikä katalogista sormella valittuja...joo mä asennutin noi kaikki ihan itse tyyliin.
En mä niin tyhmä ole et kykenisin moittimaan kaveria joka hankkii muiden tekemiä osakokonaisuuksia ajokkiinsa,päin vastoin,jotenkinhan niitä välttämättömimpiä suoja,ym,varustuksia on hyvä auton ympärille saada.Ei tarvii kummempia ennustajan lahjoja kun lukee ettei kaveri joka joutuu turvautumaan valmis tuotteisiin ole suuntautumiseltaan välttämättä esim.metalli-alalla,joten tällaisten härveleiden itse valmistus ei välttämättä tule kyseeseen.
Me jotka pyrimme itse valmistamaan ko. laitekokonaisuuksia ajokkeihimme Mietimme usein enemmän käytännön seikkoja kuin ulkonäköä,tietysti on poikkeuksiakin,eli niitä joilla on pitkäjännitteisyyttä pistää se kirkko keskelle kylää ja tehdä molemmat pullat valmiiksi asti ja kyllä oikea nikkari valmistaa vähintään yhtä hienoja lisukkeita ajokkiinsa ku kaupan tuotteet,mutta yleensä niissä on käytännöllisyys viety pidemmälle kokemuksen kautta,kuin sarjavalmisteissa.
Kyllä alkoi nauruhermoja kutittaan kun luin nää alku otatukset...Kukaan ei voi kuitenkaan kieltää etteikö maasturi,joka on muutenkin siisti,on vielä koristeltu ARB:n kaikilla herkuilla,Maistuis kenelle vaan mutta on ne hinnat sellaisia et ei välttämättä ole ensimmäinen vaihto-ehto vaikkei se perse auki oliskaan.
Anonyymeistä oma mielipiteeni on et pieni osa niistä on toisinaan todella kiusallisia herjoineen ja siksi ihmettelenkin miksi persoona joka on asialinjoilla ei rekisteröityis suoraan käyttäjiksi?Kun sille nyybi kielteisyydelle ei tämän elämän aikana mahda mitään,näiden teininyybien vuoksi.Täytyy anonyyminä esiintyvän ymmärtää et ei voi muuta kun samaistaa kaikki samoille linjoille,ajatelkaas jos kaikki olis rekisteröityneet esim.esaksi tai ariksi...tilanne olis sama,kun ei tiedä kuka esa tai ari sen viime vittuilun järjesti.
Pitää vain olla miestä vittuilla päin naamaa omalla käyntikortillaan vaik siitä murjotetaankin jonkun aikaa jälkeen,mut näinhän se on elävässäkin elämässä...souvat mä oon mä ja sä oot sä soon voi voi jos ei asiat aina mene yksiin.
Hienoa kuitenkin et täällä puhutaan joskus näistä pinta välineistäkin niinku ARB:n tuotteista.
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!