Motonet antaa parikin vaihtoehtoa:
HiLux-4WD 9.78->8.88
Eteen [1978-1988] => 44-3106
HiLux-4WD 89->97
Eteen/
lyhyt LN105 [1989-1997] => 44-3106 (jännä ku sama ku edellinen..)
HiLux-4WD 8.83->8.88
Taakse YN/LN60 [1983-1988] => 44-3241
Laskin että säästän n 60 ekee, jos tilaan motonetistä kaikki neljä, kuin jos paikallisesta tarvikeliikkeestä (vrt 45e/kpl)
Ajattelisin että risukeula-kierrejousi etupään iskarit ei kävis tähän, koska on lehtijousilla, kumma kyllä LN105 silti sopis..
Korotuksia ei nyt oo tosin tulossa, laatikot täytyy ottaa irti ja korjata, samoin kansipahvin joutuu vaihtamaan, kuplii kyljestä

Samalla vois laittaa ne jykevämmät kansipultit, turboa ajatellen. Se melko varmasti tulee, välijäähyn kans. Ja jarrut tietysti täytyis korvata tehokkaimmilla.. Kehältään isommat pyörät laitan, ku tulee paljo ajeltua pikiteillä, tosin vois se vitosen muuttaminenki tietysti tulla kyseeseen; mutta mistä niitä vakiota harvempia löytää?? Juu ja tehostin alkaa olla tehoton, liekö pumppu vai simpukka, simpukassa ei tosin tunnu välystä. Käyköhän muuten LN45:sen ohjauksen bumerangi tähän 65:seen, kaverilla olis sellanen. Omasta on ohjausvarren pallo aika loppuun kulunu, peljänny että koska menee poikki..
PS: budjetti tällähetkellä merkillä etana