Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 12.04.2011, 22:49
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Tuttua tavaraa.


Kuulostaa ikävän tutulta toiminnalta,enkä osoita syyttävällä sormella ketään. Mutta ei oo ihme jos asiakkaalla on pallo hukassa kun se on monella ( ei kaikilla) katsurillakin,itsekin olen konttorilla kättä vääntänyt milloin mistäkin. Tietäen kalpean aavistuksen pykäläviidakon tiheydestä ei ole ihme jos katsuri erehtyy joskus ja toisinaan ne on tarkka silmäisempiä kuin toiset. Onhan meissä asiakkaissakin niitä ikäviä asiakkaita eikä aina syyttä. Sit oma lukunsa on ne katsurit jotka mielessään ajattelevat että on noi maasturimiehet mulkkuja kun ne aina muuttaa noita autoja ja yrittävät kusettaa tehoissa ja mitoissa. Paha vaan on asiaa tarkastella objektiivisesti ja lähteä selvittämään kun Trafiin ei noin vaan saa edes puhelinyhteyttä. Mut jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi niin ei muuta kuin Trafia pommittamaan ja kirjottaa katsurin nimi ylös. Hiljattain soitin itsekin muutoskatsastus asiassa erään konttorin tekniseen neuvontaan ja puutaheinäähän siellä jauhettiin,sika hintaan tietty. Sitte eräällä konttorilla katsuri selvitti asiaa n.5minuuttia ja tuli Liikmp. kirjasta otettuja kopsuja kädessään ja selitti miten toimitaan,sitä ei kaikki vaan tajua eikä osaa eikä kiinnosta. Se vaan on niin et siellä katsureitten riveissä on niitä ammattitaidottomnia pönttöjä mutta kaikki eivät sitä ole. Tekisipä mieleni mainita esim erään espoon yksityiskonttorin päällikölle joka on 24vuotta tehny näitä hommia että eikun takasin apukouluun kun ei työssä opi sitä mitä naapuri konttorin äijä vetää viidessä minuutissa!!!
Vastaa lainaten