Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 12.04.2011, 19:57
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

kokeiles ottaa etuvetoakselista kiinni ulomman murroksen kohtaa onko väljää ylös/alas/sivulle suunnassa jos näin on niin murrosta tukeva neulalaakeri mennyt
viimeviikolla paikansin omassa -99 pajerossa tämän vian ei napalukkoja(superselect4wd) luultavasti ensin mennyt se stefa mikä on murrosta vasten ja sitte kura ja vesi neulalaakerille ja neulalaakerista ei ollut jäljellä kuin ulkokooli piti juurikin aika ärsyttävää jurinaa yli 70km/h vauhdissa.autolla ajettu 295tkm

murroksen liukupinnassa ei ollut onneksi kulumajälkiä
neulalaakeri ja stefa sekä pronssi välilevy merkkiliikkeestä n.70€
ylä ja alapallo sekä raidetanko irti ja koko olkaakseli pöydälle.ja laakeri ja stefa vaihtoon

renkaan kuvien vilkkuminen tarkoittaa mielestäni sitä että on kytkeytymässä päälle tai pois tai vajaa kytkentä jos vilkkuu vaan yksi etupyörä veikkaan että toisen puolen merkkivalo palanut kuuluu vilkkua tai palaa yhtäaikaa. sit kun valo lopettaa vilkkumisen eli kun palaa jatkuvasti ne vihreät on kytkeytyminen tapahtunut

Viimeksi muokannut pasi1 : 12.04.2011 20:02
Vastaa lainaten