nyt olikin tullu tekstiä niin paljon et pitää lukee kaikki vielä ainakin 3 kertaan

toi lapua tuntuu olevan aika paska paikka katsastaa auton kun kaveri oli käyny katsastaas pajeroa niin olivat laittanu hylätyksi parin rungon reiän takia...no kaveri hoiti reiät umpeen ja meni uusintakatsastukseen niin ne yhtäkkiä ettikin lisää vikaa autosta ja taas korjailemaan...kolmannellakin kertaa löysivät TAAS lisää vikoja.eikös uusintakatsastuksen vaan todeta onko aikasemmin havaitut viat korjattu eikä ruveta enää etsimään todella tarkalla silmällä lisää vikoja?
ja taas kun on vähä asiaa selvitelly niin hiluxin korkeuden kanssa tuntuu ongelma olevan siinä että koria on korotettu 60mm(otteessa) ja takajousissa on n.150mm riipukkeet(ei otteessa) jolloin korotusta on yhteensä 210mm... mutta autoahan saa korottaa yhteensä 150mm maasta katonrajaan.selvitin maahantuojalta ton ikäsen hiluxin alkuperäiskorkeuden niin antoivat lukemaksi 1775mm (1775+150 tekee amiksen matikalla 1925) ja rullamitalla pikasesti mitattuna hiluxi jää ton alle.eli ei pitäis olla mitään ongelmaa muutoskatsastaa paitsi että pitäis hommata se alkuperäiskorkeuden todistus?
taitaa olla helpompi kun laittaa lyhkäsemmät riipukkeet
ei kenellään sattuis olemaan tietoa minkä mittaset noi alkuperäset riipukkeet on?
tää on kyllä mahtavaa touhua kun katsastusmies ei saa suoraa sanottua mistä kiikastaa tää korkeus vaan sitä pitää selvitellä konttorin päälliköltä jälkikäteen...