Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.04.2011, 17:30
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

suzuki 1.3l ja weber dgv suutinkoot


tuli hommattua tollanen weberin dgv 32/36. paketti istui paikalleen kuin nyrkki silmään eli täysin bolt-on kitti.
homma kuitenkin ryssiintyi melkei alkuunsa kun ei tullut luettua ohjeita oikein tarkkaan eli bensapaine holahti vähän turhan kovaksi kun sähköinen pumppu hakkasi konehuoneessa auto toimi tuolloin aluksi hyvin mutta pienen ajon jälkeen alkoi ongelmat. asiaa pahensi kun nohevana laitoin mekaanisen pumpun käyttöön ja tulppasin vielä paluulinjan kun tuota ei ollut. no kaasari tulvi sitten hulluna ja käynti toppasi tyystiin. nyt on rakennettu paluulinja ja paineensäädinkin on matkalla, korjaussarja kaasarissa (neulaventtiili hajosi tuossa ekassa rumbassa), nyt auto käy nätisti tyhjäkäyntiä ja vetääkin pintakaasulla hyvin, mutta puolen kaasun jälkee alkaa tulla mustaa tuutin täydeltä ja kone hyytyy täysin. viisaammat käski alottaa suuttimista tuo vian haku, eli kansi auki ja siellä pääsuuttimissa lukee 140 ja 140, lisäilmasuuttimissa 160 ja 170.

kysymys kuuluukin onko joku kikkaillut tällaisen samanlaisen probleeman kanssa että minkälaisia suuttimia tuohon kannattaisi lähteä koittamaan?

nii tosiaa autoha on 89 vuosmallin samurai ja vakio moottori.


Viimeksi muokannut 0201346 : 18.04.2011 07:43
Vastaa lainaten