Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.04.2011, 20:03
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Perusasetus

Projektikuvia shackle relocation-palikoista. Olis varmaan tullu kokonaisedullisemmaks ostaa ne kaupasta, mutta itse kun pitää saada tehdä ja harrastaa, niin sittenhän tehdään itse! Mallia otin aiemmin linkitetystä osoitteesta ja loput mittailin itse autosta. Saapa nähdä, miten silmämääräinen kulmaraudalla mittailu onnistui. On palikat ainakin tehdyn näköiset, näin keskeneräisinä... Katsuria nämä ei kuulemma kiinnosta, vaan saapahan nähdä miten käy. Uusilla palikoilla saa meinaan varmaan jotain pari tuumaa taas lisää, jos välttämättä haluaa... No, katotaan miten kulmat sattuu kohilleen. Mikähän muuten mahtaa olla optimaalinen riipukkeen kulma? Oisko 45° sopiva? Nythän se on pystysuora eli 90°. Joillain olen nähnyt ihan vaakasuoriakin, mutta taitaa tulla liian vetku jousitus ja ottaa johonkin jo kiinni.

Alemmassa kuvassa maastokärryn normaalikorkuisen auton vetopään "muuntosarja" kunnon pikakiinnikkeillä, jotka ylemmässä kuvassa maalituoreena. Voisi äkkiseltään luulla vaikka pieniksi putkimiinoiksi!