Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 06.04.2011, 18:18
HekaNRT HekaNRT ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.09
Sijainti: Leppävirta
Viestit: 36
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti
Onko tuo kippuroille muuttaminen perkeleenkin iso homma? Mietin, että kun omassa on tuo runko aika rapsakka ja korin irrotukseen alkaa, niin kannataiskohan tuota kierrejousille muuttaa samalla? Onko siinä mitään järkeä, eli onko vaivan arvoista? Mitä hintaluokkaa mahtaa olla tukivarret jos jostain löytää? Tarviis varmaan sitten ammattitaitoista hitsaajaa kunnon vehkeillä tuohon akselin päähän hitsailuun?

Kertokaa, niin tiiän sitten, että kannattaako eis haaveilla

Niin ja tuli vielä mieleen, että minkä vehkeen jouset tuli laitettua? Iskarit?
Omien kokemusten perusteella ei kannata alkaa projektiin ellei oikeesti ole kyllästyny elämäänsä

Paljon joutuu ettimään ja tekemään osia. Jousilautaset, korvallisia ym sorvaamista ja hieromista... Ja mittailu ym miettiminen päälle jos ei aikasemmin ole tehnyt vastaavia rakennelmia = PALJON menetettyä vapaa aikaa..

Mutta siis tästä omasta sen verran että muutamalla satasella löysin tukivarret ja niiden kaveriks uretaanipuslasarja. Iskareiksi Ranchon rs9000 12" iskulla. Jouset on peräisin volvosta. Panhardeista en vannomaan mene mistä ne on peräisin mutta vahvat ne on. Ja siihen puolen vuoden aikana monta rakentelu iltaa päälle alkoi olla vempele nipussa. Tietysti kaikkea muutakin tuli tehtyä alustan lisäksi. Positiivinen mieli kaiken jälkeen kuitenkin jäi, alusta toimii pehmeästi ja joustaa lajinsa. Maantiellä erinomainen kulkemaan jopa noilla 37 creepyillä.
Vastaa lainaten