Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 06.04.2011, 13:53
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HekaNRT Näytä viesti
Tehääs tännekkii pieni tilapäivitys. Eli rakkine katsastettu onnistuneesti alustamuutoksille ym. Katsastus itessään oli kuin normaali vuosikatsastus ilman mitään turhia ihmettelemisiä. Jaksoi vaa ettiä konttoria missä oli oikeella asenteella oleva inssi mitään ylimääräsiä lappuja en tarvinnu mukaan.

Varmaan vaikutti myös hitsauspätevyys lappu jossa magin levyluokat tuli ilmi. Siihen tuntui loppuvan kiinnostus tutkia miten mikäkin on kiinni

Kuva virityksestä löytyy proviilista. Jonkinlaisen projekti kertomuksen tuosta olis saanu jos ei allekirjoittanu olis keskittyny oluen juontii nii paljon vaa olis kehannu ottaa kameran joskus mukaan pajaan
Onko tuo kippuroille muuttaminen perkeleenkin iso homma? Mietin, että kun omassa on tuo runko aika rapsakka ja korin irrotukseen alkaa, niin kannataiskohan tuota kierrejousille muuttaa samalla? Onko siinä mitään järkeä, eli onko vaivan arvoista? Mitä hintaluokkaa mahtaa olla tukivarret jos jostain löytää? Tarviis varmaan sitten ammattitaitoista hitsaajaa kunnon vehkeillä tuohon akselin päähän hitsailuun?

Kertokaa, niin tiiän sitten, että kannattaako eis haaveilla

Niin ja tuli vielä mieleen, että minkä vehkeen jouset tuli laitettua? Iskarit?
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten