Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Kun olet vihreä, niin täytyy kertoa, että vakiona ihan oikeaa nelivetoa on ollut harvassa autossa.
HDJ80, G-mersu ja HJ-61 ovat kyllä niitä, joissa on suomessa ollut vakiona oikea neliveto.
Hiluxissa on avoin etuperä, ja kitkalukollinen takaperä. Ellei sitten muutamissa uudemmissa, kytkettävä takaperän lukko. Eli, jos lukkoa ei takanakaan ole, se vetää 100% vain kahdella pyörällä.
Mutta, tuon voi korjata, jälkiasennuslukoilla, jotka kyllä maksaa aika paljon, jos hyvän haluaa.
Eikä sitä ihan oikeaa nelivetoa monessa autossa ole vakiona. Noista japsi pickupeista ei missään.
Itse en etuakselia alkais vaihtamaan, ennemmin löisin vain lukon eteen ja heittäisin vakaajat mäkeen, se kopmensoi aika pitkälle pientä jouston puutetta.
|
Ja ei kannata uskoa tällaista tuubaa...
Alkuperäiseen kysymykseen... Lantikalla ei ole HJ eikä Hdj malleja, ne on Tojotan mallistoa ne. No nyt on päästy viilaamaan pilkkua
LN 110 llä olen ajellu jo 420tkm Laiska, kestävä, kovakulutuksinen ja sillä pääsee kyllä sinne minne tavallinen tallaaja tarvii mennä. Huono istuin, mutta seuraajissa jo paremmat.