Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS
Mites tuo ohjaus nyt pitäis käyttäytyä ajossa kun noi raidetangon kiinnityspisteet poikkeaa noin paljon alkuperäisestä?
|
ei tiijä? sitten sen näkkee kovinne ainaki ameriikassa kehu.
Tuo simpukalta tuleva tanko on sillait ninko samalla linjalla mutta kiinnitys piste on vaan lähempänä jousta ja raidetanko vaan on alkuperäistä lyhyempi hieman ja kiinnitys pisteet ovat kohti suorassa toisiinsa öö joskos tost kukkaa mittää tajuu ku ei ossaa oikee selittää
Ei siinä ny mittää erikoista silti pitäis olla ku on vielä sopevanlaine pitman armi

eikä mikkää ainaki kii ota mihkää ja ohjaus varsien linjat ovat noilla melkosen loistavan oloset...
ja molemmilla tavoilla tehtyjä ns suoralla kulmalla ja sit toillait käppyrällä moniin eri akseli merkkeihin.. ja ehkä toi setuppi o esm jos on vähän levveempää vannetta kun tuo varsi on alkuperäistä paljon ylempänä saatta ottaa kiinni vanteeseen tiiä sitten... jos on ihan suora varsi.
Mutta pirun jämptille tehty/suunniteltu kääntäessä ääriasentoon, lehtijousen ja armin väliin jää rakoa noin 6-7mm.
Eikä se ohjaus sitä nää mistä kohtaa varsi sitä lykkää

juu eivaa,hmmmm aluks itekki vähä ihmettelin ja tutkein astiaa ni hieman valottui paremmin kun laitto ohjaus varsia hollille ja väänteli ohjausta, ja senjälkeen armoton googletus