Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 05.04.2011, 15:02
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Mites tuo ohjaus nyt pitäis käyttäytyä ajossa kun noi raidetangon kiinnityspisteet poikkeaa noin paljon alkuperäisestä?

ei tiijä? sitten sen näkkee kovinne ainaki ameriikassa kehu.

Tuo simpukalta tuleva tanko on sillait ninko samalla linjalla mutta kiinnitys piste on vaan lähempänä jousta ja raidetanko vaan on alkuperäistä lyhyempi hieman ja kiinnitys pisteet ovat kohti suorassa toisiinsa öö joskos tost kukkaa mittää tajuu ku ei ossaa oikee selittää

Ei siinä ny mittää erikoista silti pitäis olla ku on vielä sopevanlaine pitman armi eikä mikkää ainaki kii ota mihkää ja ohjaus varsien linjat ovat noilla melkosen loistavan oloset...
ja molemmilla tavoilla tehtyjä ns suoralla kulmalla ja sit toillait käppyrällä moniin eri akseli merkkeihin.. ja ehkä toi setuppi o esm jos on vähän levveempää vannetta kun tuo varsi on alkuperäistä paljon ylempänä saatta ottaa kiinni vanteeseen tiiä sitten... jos on ihan suora varsi.
Mutta pirun jämptille tehty/suunniteltu kääntäessä ääriasentoon, lehtijousen ja armin väliin jää rakoa noin 6-7mm.
Eikä se ohjaus sitä nää mistä kohtaa varsi sitä lykkää juu eivaa,hmmmm aluks itekki vähä ihmettelin ja tutkein astiaa ni hieman valottui paremmin kun laitto ohjaus varsia hollille ja väänteli ohjausta, ja senjälkeen armoton googletus
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4

Viimeksi muokannut psychobilly : 05.04.2011 20:56 Perustelu: kommentin lissäys
Vastaa lainaten