Viestiketju: Uusi Grand Cherokee
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.04.2011, 00:10
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Kyllä, ja jonkin verran parjaan minäkin, mutta ennakkoluuloja minulla ei ole. Itse asiassa päinvastoin, olisi mielenkiintoista päästä testaamaan kunnolla, ei vain sitä vähää mitä on duunin puolesta päässyt koittamaan. Vastakkainasettelu ja asiallinen keskustelu sekä mielipiteiden ja/ tai näkökohtien esilletuonti on hienoa

Se miksi minä täällä olen pitkät tarinat vääntänyt, johtuu nimenomaan siitä että suhtaudun yleensäkin asioihin varsin kriittisesti. Ja kun kyse on jostakin ihmisen ja insinöörin kehittämästä tekoälypohjaisesta systeemistä, niin entistäkin enemmän niin. Paljon niissä on hyvää, ja paljon on huonoa. Ihan kuten on noissa vanhoissa maastureissa, ja kuten on myös laitetuissa maastureissa, on ne sitten uusia tai vanhoja.

Itse asiassa hienointa tässä on se että on saatu kunnon keskustelua aikaan.
Kyllä, hyvä keskustelu on saatu aikaan! Olen yleensä itsekkin kriittinen uusia systeemejä kohtaan, vaikka sitä en tässä olekkaan juuri tuonut ilmi. Ihan järkevää olla realistinen sikäli.

Tuosta, että kuljettalla pitää olla kontrolli, milloin on mikäkin veto päällä, olen kyllä täysin samaa mieltä. Tuntuuhan se vähän ihmisen aliarvioinnilta, jos kaikki päätkösenteko ulkoistetaan jollekkin tietokoneelle. Sehän on aivan selvä, että se tekee joskus virhearvioita ja niitä saa sitten ihmetellä.

Ja hienonnäköinen laite se on.
Vastaa lainaten