Usein itsekkin ajattelen aivan samaa, että miksei ihmiset osaa vastata viesteihin. Tulis paljon enemmän liikettä ja tieto leviäis ja harrastus edistyi. Kattokaa nyt ihmiset jenkkeihin niin näette vähän mallia. Pitää olla munaa jotta tulee kunnon soppa. Ei pidä pelätä ideoita vaan niitä pitää yrittää aina vain parantaa.
Teki sitten hyvää vuodattaa hieman..... mutta sitten asiaan. Olen itsekkin laittamassa mittarreita c3 a-pilariin ja toteutan sen samaan tapaan kuin tuunaajat tekee diskanteille. Kato gti-lehti viimeisin numero niin näet seikkaperäiset ohjeet! Kuulosti hyvältä mitä kerroit, itse meinasin vielä ahtimelle ahtopainemittaria. Onko kellään rakennettu remmiahdinta vetteen... sellaista turbonomaista ahdinta tarkoitan nytten! Olen kyllä tehnyt jo suunnitelmat ja intterkuulerista piirustukset, mutta aina uudet vinkit on hyväksi ennen kuin alan toteuttaa mahtavaa keksintöä. Ainoa huono puoli tässä on puristussuhteen jättäminen matalaksi ahtimen vuoksi... no se kannattaa... kulutuskin pitäis laskea... niin just!
|