Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Se on aivan irrelevanttia verrata rakennettua autoa mitenkään uuteen tai vanhaankaan vakioautoon. ARB ja jälkiasennuslukot on eri asia, ja niitä saa rahalla.
|
Näinhän se on
Lainaus:
Se oli vain vastakkainasettelu, kun uusia maastureita niin kovasti alkutopicissa eräät parjasivat, minusta tuntuu, että kyse on enempi hyvin vahvoista ennakkoluuloista, kuin oikeasta kokemuksesta ja tiedosta ollenkaan. On niissä paljon sellaista, mikä offroad harrastajaa kauhisttuttaa, muttei sentään aivan kaikki asiat ole mennyt päin persettä ja huonompaan.
|
Kyllä, ja jonkin verran parjaan minäkin, mutta ennakkoluuloja minulla ei ole. Itse asiassa päinvastoin, olisi mielenkiintoista päästä testaamaan kunnolla, ei vain sitä vähää mitä on duunin puolesta päässyt koittamaan. Vastakkainasettelu ja asiallinen keskustelu sekä mielipiteiden ja/ tai näkökohtien esilletuonti on hienoa
Se miksi minä täällä olen pitkät tarinat vääntänyt, johtuu nimenomaan siitä että suhtaudun yleensäkin asioihin varsin kriittisesti. Ja kun kyse on jostakin ihmisen ja insinöörin kehittämästä tekoälypohjaisesta systeemistä, niin entistäkin enemmän niin. Paljon niissä on hyvää, ja paljon on huonoa. Ihan kuten on noissa vanhoissa maastureissa, ja kuten on myös laitetuissa maastureissa, on ne sitten uusia tai vanhoja.
Itse asiassa hienointa tässä on se että on saatu kunnon keskustelua aikaan
Lainaus:
Ja ABS systeemit saa uudestakin autosta kaikki veke, vetämällä sulakkeen irti.
|
Tästä minun piti kirjoittaa varmaan ekassa viestissä, mutta olen tainnut unohtaa. Silloin ainakin näkee että miten on onnistuttu alustan suunnittelussa oikein tosissaan, jos verrataan uutta ja vanhaa
..aijuu.. se yksi asia minkä olen ainakin unohtanut sanoa - tuo uusi Grandi on perkele asiallisen näköinen kulkine