Sooda tosiaan positiivinen ylläri toimivuudeltaan. Sain ohjeeksi pestä koko höskän etikkavedellä, 50/50 seos pumppupulloon ja sitten huuhtelu.
Jos puhdistettava pinta on "ruostevapaa" niin voin kyllä suositella. Sotku mikä koko hommasta jäi, ei ole mitenkään katastrofaalinen. Talliinkin sitä eksyi mutta se on luonteeltaan semmoista harmitonta pölyä jonka siivoamisella en ole kiirehtinyt.
Auto tulee todennäköisesti liikkumaan alkuperäisen B30A woimakoneen voimin, kaksipisteruiskuna. Hirmu monimutkaisia systeemejä en halua laitella ettei luotettavuus kärsi liikaa. Aloitetaan nyt ruiskutuksella ja katsotaan mitä moottori siitä sanoo, lähinnä käytös kiinnostaa.
Bensapelinä pysyy, vielä. Ajokilsat sen verran maltillisia ettei hirmu sijoittaminen vaihtoehtoisiin polttoaineisiin liene kannattavaa muuten kuin mielenkiinnosta. Kaasu on mielenkiintoinen, ja tuon Rangen osalta siitä hyviä kokemuksia. Tähän en rupea niitä ymppäämään, pitäis ostaa säiliöiksi kuitusellaisia ja ne ovat liian kalliita. Teräspytyt painaa niin pirusti että muutenkin painava auto ei niitä kaipaa. Vievät tilaakin kauheasti.
Mukava kuulla että näitä joku lueskelee vaikkei tässä projektissa ole läskimoottoreita tai himomunkkeja muualla kuin miun märissä päiväunissa. Toisaalta autovanhukselle on mukava suoda hieman lisävuosia.