Viestiketju: Ahtopaineen säätö
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.04.2011, 13:40
pajerotdic:n Avatar
pajerotdic pajerotdic ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.10
Sijainti: Helsinki
Viestit: 110
Perusasetus

1.
Noniin välijäähdytin on kiinni ja alkoi paineiden säätö. elikkäs bleedi kabiinissa, siitä ruuvaamalla mittarissa paineet nousee ja sit tyssää vaikka kuinka ruuvais mutta äänestä päätellen siellä on kyllä enemmän kun toi 0,85 mitä mittari näyttää, korjatkaa jos oon väärässä mutta hukkaportin ohjausletku lähtee turbolta, siinä on kiinni ahtomittari, ja sen jälkeen menee bleedille ja siitä kellolle. nyt kun avaa bleediä niin sillonhan se pudottaa painetta tosta samasta letkusta missä mittari on? eikö näin? eli todellisuudessa kun avasin bleedin kokonaan mittari näyttäny tota 0,85 niin todellisuusdessa siellä on varmaan ollu tuplana toi eikö näin? mistäs mä otan ahtomittarille nyt paineen että saan oikean lukeman? mitä? häh?

2.syöttö ruuvin ruuvasin niin tappiin että tyhjäkäynnin saa 1000rpm. karan käänsin o-merkin kello 3 edestä katsottuna ( oliko oikein? ) paikallaa hyvä ku savua edes tulee? johtuuko origi(a)naali putkesta ettei pölläytä? ja ajossa jos pitää ahdot vakiona 0,6 niin ja noi säädöt tollee niin ei yhtään savuta? eikö muilla ole savuttanu ihan kunnolla noi? ei siis mitään väliä savun määrällä mutta mietin että oliko ihan onnistunu toi ruuvaus vaan. aikoinaan mersusta 200d ku väänsi ni kyllä sitä savua riitti
Vastaa lainaten