katsos ettei vaan ole laturilta säätäjä johtoja maissa
( laturin sisällä tai läpiviennissä)
sattaa ladata vaikka on joku johdoista maissa
eli periaateessa säätäjä voi myös polttaa sen releen
mulla oli vanhassa laturissa kun vaihdoin uuteen yksi
säätäjille menevä johto hankalasti ja oli 1 ruuvin ja rungon välissä
johdot pitää olla myös oikein kytketty laturin sisällä
säätäjiäkin oli muistaakseni 2 laisia 25a ja 40a laturit
en jaksa muistaa oliko saman näköisiä ja saman typpisessä laturissa
mutta katso siittä säätäjästä tyypinumeron perusteella
varmaan googlella pitäisi löytyy tietoja
kanatta ainakin varmistaa pitäs varmaan olla se 40a säätäjä
yhdessä hj:ssä oli 12v tarvike säätäjä olivat antaneet väärän kaupasta
(maahantuoja toimittanut kaupaan vääriä )
siinä oli kyllä vaikka minkä näköistä valoilmiötä
katso myös että latauksen merkki lamppu on oikean kokoinen
muistaakseni kaikki mittarin lamput oli 24v 3w mutta joskus on ollut myös 5w lamppuja mittarissa, (jopa 12v)

, vatteja sattaa olla 5w lampulla
liikaa sulataa ainakin mittarin pohjasta muovit
jos se valo ilmiö on tullut uudestaan varmaan on taasen hajottanut sen releen
olikos lisävaloja ?
joskus sataa olla kytketty aika hullusti voi olla
1 johto otettu laturilta väärästä johdosta jossain rimpulassa oli näin
jos se ei öljynpainemitarikaan toimi voi olla mittarin takankin jotain
tai jokin maadoitus häiriökin aiheutta joskus aika jänniä ominaisuuksia