Itselläni on ollut HDJ80 automaatilla ja olen ajellut HJ61 manuaalilla.
eihän noita voi edes verrata keskenään, jos mukavuudesta puhutaan.
Jos lehtijouset kelpaa, niin sitten HJ61 on parempi, ainakin halvempi.
Saahan hodariinkiin kitin, jolla sen saa takavetoiseksi, jos haluaa räpellellä keppien ja napalukkojen kanssa.
Jos häiritsee pelkaän etupyörän sutiminen, niin ostoo maasturin, jossa on viscolla toimiva keskitasauspyörästö, vaikka Jeep Grand Cherokeen.

On se vaan ihan erimukavuus "älykkäällä" nelivedolla ajellessa.
Just korjasin roikkuvan pakoputken siskon tyttären HJ61:seen ja tais mennä yli 50 pellinpalaa hienosäädössä. Maskin alapuolella oleva peltikin oli vain semmoista pientä pintaruostekukkaa, jotka hioin tasaiseksi ja kas, ruostekukka olikin lähtenyt etenemään takapuolelta, joten siihenkin meni het 6 pellin palaa. Tekniikka sitä vastoin kestää. Varmaan ois uudemmassa HDJ80:ssä päässyt vähemmällä. Mukavuudessahan kierrejousitus on ihan eri maata latijousien kanssa. Suosittelen ruostesuojausta, meinasi mennä hermot HJ61:n kanssa.
HDJ80 kuluttaa automaatilla 15L ja HJ61 manuaalilla 10L.
/Joukka