Aikoinaan 1.2 Kadetin startti hajos. Ensin jäi päälle ja lopuksi kehälle. Sähköjohdot irti startilta, 8mm pultilla yhteen ja teippiä päälle. Starttia niin paljon irti kun pulteissa pituus riitti ja vanha iso ruuvari vasaroiden kiilaksi. Starttihan ei siitä saanu irti ennen ku poisti lohkolämppärin ja moottorinkorvakkeen. Tuli ajeltua 80km kotiin ja hyllystä toinen startti.
Myöhemmin, samassa autossa, meni vesipumppu. Iroittaessa katkes pari pulttia kanteen. Tiivisteliimaa vaan paljon ja kesti 25km, sitte lensi tiivisteet. Onneksi olin lähellä entistä sekätyöpaikkaa, sieltä tehokas akkukone, 10mm pora ja jotain itsejenkaavia erikoiskovia ruuveja...Kesti seuraavat 25km ja omasta varastosta uus kansi.
Onneksi nämä meikäläisen isommat autot on vielä pysyneet kasassa.
|