Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 24.03.2011, 23:50
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Juu.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mahtaisiko joku tietää onko hiluksin 4wd ja 2wd vaihteistoissa sisuskalut samat päälaatikossa? Ln 110 korimalli nelikko ja mikälie kori takavetoinen, mutta melkolailla sämän-näköinen auto vuodelta 92.
Toisena kiinnostaisi onko Ln 110 ja Ln 170 päävaihteistoissa samoja osia, onko pakkirattaat vaihtokelpoisia tai jotain muuta samaa?

Pitäisi risteyttää yksi ehjä 110 laatikko ja nuita takapotkusen ja uudemman osia olisi vaan tarjolla tähän hätään.
En vitullakaan muista mikä loota siin 170 hillessä oli mut 110 pitäs laatikkojen sisuskalut käydä ristiin etu ja taka vetosten kanssa. Ainoastaa se häntä akseli on eri 4wd ja 2wd, ja tietty laatikon kuoret. Välityksissäki on eroja pensa ja diesel mallien välillä. Diesel malleissa taka ja nelivetosten välitykset on samat. Sit on eroja ryhmä pyörästö akselin päässä ja hammas muodossa ja tais olla erilevysiä pyöriäkin mut aina joutuu vaihtaa koko sisuskalut pakettina,paitsi se häntä akseli. Myös kytkin akseli vaihtuu aina sisuskalujen mukana,siihen kytkin akselin päähän saa Tamgearsilta korjaus holkkia jos on sökö niinku usein on. Tietyt osat käy hiluksin lootaan hiasesta vm.86-95 ja diesel cressida 86-88 ja dyna 100. Esim. pakki vaihteen sivu ratas ja akseli käy hiluksiin kaikista noista. Voi olla poikkeuksiakin mut mul on pakki ratas 88 2wd hiasesta ja laatikko on 4wd 92 hiluksista. Sit on eroja siirto haarukoissa eli ne ei käy ristiin aina,paitsi vaihtamalla koko sisukset. samoten haarukoitten tapit ei käy hiasesta hiluksiin hiasen haarukat käy hiluksin tappeihin mut ei kaikissa versioissa. Eräs sääntö on et vaihdokkien pitää olla saman ikäset Vanhemmis oli rauta siirtäjiä kun uudemmis on alumiinia ja niit ei voi keskenään vaihtaa.
Vastaa lainaten