Nojoo, lähinnä mietin että olisiko tässä mitään järkeä?
Kun mulle ei edelleenkään aukene, että jos en koneista tuota laipan ulkoreunaa pois, niin ei mulla ole mitään mahdollisuuksia laittaa vannetta kiinni spindlen toiselle puolelle. Eikä sen puoleen jarrulevyäkään. Siellähän on se ihmeellinen "kuoppa", eikä siellä ole mitään suoraa/ tasaista pintaa mihin levyn tai vanteen laittaisi. Ja 6 x 139,7mm pulttijaolla ne pinnapultit ei joka tapauksessa mene sinne paikalleen.. Materiaalipaksuushan tuossa spindlessä on ihan riittävä tuolla kohtaa, eihän tuo ulkokehä ole sen paksumpi kuin tuolta sisempääkään.
edit: niin ja luonnollisesti tuossa kuvassa spindlen "takapuoli" on se mikä jäisi ulospäin ja mihin vanne tulee kiinni.
Tuolla systeemillä kun ajattelin, niin saisi jarrulevyn mahdollisimman lähelle porttaaliboksia kunhan vain löytyy sopiva jarrulevy. Tuo WJ- mallin Jeepin levyn mitoilla jos löytyisi joku sopiva, niin jarrulevyn sisäreuna jäisi vain noin 3mm päähän porttaaliboksista, ja vielä olisi hyvin tilaa satuloille. Silloin mahtuisi 16" vanne hyvin päälle, eikä raideleveys kasvaisi ihan älyttömäksi.