Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 23.03.2011, 08:48
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tarviit:
-selvityksen 3.3td:n alkuperästä (ostokuitti, ex-ote tai jotain)
-selvityksen turbo-patikan ja vaparin välisistä alustan eroista (jarrut ja ehkäpä jouset, riippuu katsastajasta)
Varaosalistaus jostakin luotettavasta lähteestä yleensä riittää, maahantuojan varaosatiskin printeistä saa plussaa.
tämä on jopa edistynyt hieman. kori on tallissa kunnostuksessa ja osia hommattu ja tilailtu pitkin suomea.

eilen käväsin konttorilla kysymässä tota moottorin muutosta. jos vaihdan pelkän moottorin niin vaativat laput joista näkyy että voimansiirto ja jarrut yms alusta on sama turbo/vapari.

mut helpoimmalla taitaa päästä kun vaihdan koko tekniikan turbosta, myös vaihteiston ja täydelliset akselit. kun eihän tossa prosentit mitenkään ylity.

silloin tarvii vain tuo valmiste numero autosta mistä tekniikka on otettu, myös ko mallisarjan moottorivaihtoehdoista pitäs olla jotain näyttöä.. eikös tossa 160 koppasessa oo ollu n120hv bensakonettakin?
sit pitäs löytää laput missä näkyis turbon tehot.

mut onko tuo 82vm ja n 87-89vm patrollit samaa mallisarjaa? molempien tyyppikilvestä ainakin löytyi samaja mallimerkintöjä

jos joltakin löytyy tommosia edellä kyseltyjä papereita niin saa laittaa : matti.v@offipalsta.com
Vastaa lainaten