täällä sd33 eli sd22 mutta 2 pyttyä pidempänä, kestänyt turbotettuna jo useamman 10 tkm ja ei ole kyllä säälitty, tosin on kunnon putkisto ja cooleri jotka osaltaan parantvat kestoa ja ajettu aina lämpimäksi ja jälkikäytetty, mikään muu paikka patrollissa ei kyllä ole sitten kestänyt tehojen tuplaantumista..
oletkos lerssinen muuten nähnyt sd 22 tai sd 33 konetta samaan aikaan kun on ollut tuo sd23/25 auki? minkähän moisia eroja niissä on noissa kanavissa kun ei ole ainakaan muualtakaan kuulunutt että nuo sd33 koneet EI olisi kestänyt.. alakerrasta sen verran tiedän että sd22/33 on laakeroitu vaan joka toinen kaula kun sd23/25 on joka kaula ja vanhemmissa sd33 ei ole öljyruiskuja männille, ilmeisesti menee raja abaut siinä kun paluuletkut muuttuvat rautaisista kumisiin ja sitä uudemmassa ainakin minulla on, tuo vaihdos tapahtuu joskus 82-84..
|